D'Artagnan Logo

the employer branding agency

potatoholicspotatoholics

  • DIGITAL & social
  • employer branding
  • design & branding

Agristo is een wereldspeler in diepgevroren aardappelspecialiteiten. In oktober vorig jaar opende de nieuwe site in Wielsbeke, en daar zijn 70 extra medewerkers nodig. Ook voor andere sites is Agristo voortdurend op zoek naar medewerkers die gek zijn op aardappelen.

Patatjes to die for

Potatoholics, dat zijn mensen die echt hélemaal weg zijn van aardappelen. Ze staan ermee op, gaan ermee slapen en staan zelfs ’s nachts op om de restjes binnen te spelen. We laten hen aan het woord en bieden ze de enige oplossing: aan de slag gaan bij Agristo.

We maakten een campagnebeeld en vier video’s met onze potatoholics in de hoofdrol. Eén spot is te zien op televisiezenders VIER en VIJF, de andere worden ingezet op Facebook, Instagram en Snapchat.

van 350 naar 880 werknemers
online sollicitaties
M
online videoviews

Ja, hallo kroket!

Onze campagne werkt zo goed dat mensen zichzelf ‘potatoholic’ beginnen te noemen. Ook de jeugd is helemaal mee, want via snapchat en instagram geven we ze hapklare momenten uit onze video ads.

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*