the safeteamthe safeteam
Alertis
alertis.be
- Design & Branding
- Digital & Social
- Employer Branding
- Strategy
Alertis is marktleider in brandveiligheid en beveiliging. Vroeger ging het bedrijf door het leven als Ardovlam, maar de tijd was aangebroken voor een nieuwe naam. Een die álle specialisaties mooi omvat: brand-, gas- en inbraakdetectie, camerabewaking, toegangscontrole en security beheerssystemen. Nadat de nieuwe naam en rebranding veilig ingeburgerd waren, schakelde Alertis d-artagnan opnieuw in om ook een straf employer brand te bouwen.
Veilig, veiliger, the Safeteam
Mensen die een veiligere wereld creëren voor iedereen? Die mogen zich met trots leden van The Safeteam noemen. En het zijn hun gezichten die je ziet glunderen op de campagnebeelden. Van roll-upbanners tot de bedrijfswagens, we zetten het veiligste team van België overal in de schijnwerpers. Je ontmoet het team en ontdekt de vacatures op de overzichtelijke jobsite.
In veilige handen
The Safeteam zoekt nieuwe collega’s, voornamelijk techniekers. Risico’s nemen, daar doen ze bij Alertis niet aan mee. Ze schakelden dus meteen een expert in voor hun employer branding. Ja, we hebben het hier schaamteloos over onszelf. ;) Na grondige deskresearch achterhaalden we de belangrijkste waarden van Alertis als werkgever. Die vormden de basis voor de Employer Value Proposition, de brand attributes en het creatieve concept. We namen ook de employee journey onder de loep en gaven advies om solliciteren laagdrempelig te maken.
Safe to go
We verspreidden de campagne online op Meta en LinkedIn. Om Alertis op het goede employerbranding-been te zetten, leverden we een pakket aan waarmee het bedrijf zelf verder aan de slag kon: labels, visuals, templates voor presentaties, ontwerpen voor banners enzovoort. We stelden ook een contentstrategie op om employer branding netjes in de online content te integreren. Eerst even onder onze veilige vleugels starten, daarna helemaal klaar om zelf uit te vliegen. Safe!