cool clubcool club
Ardo
- DIGITAL & social
- employer branding
- strategy
Ardo zoekt nieuwe coole collega’s! Want naast een sterk vriesvers groeiverhaal, heeft Ardo in België ook een team van 1.000 talenten. Daarom creëerden we de Cool Club: een employer branding campagne die medewerkers van hun coolste kant laat zien én nieuw talent aantrekt om zich aan te sluiten bij deze club van coole collega’s.
Lights, camera, cool!
In onze campagnebeelden stelen de leden van de Cool Club de show. Via een flitsende behind-the-scenes video tonen we hoe ze zich van hun coolste kant laten zien.
kick-off om voor te smelten
Mensen warm maken voor je campagne? Dat doe je met een ijsblok, duh! Voor de interne kick-off lieten we medewerkers raden wanneer het Cool Club logo uit een smeltend ijsblok zou vallen. De winnaars van de wedstrijd werden verrast met een cheque voor een indoor ski-ervaring.
Ruim rekruteren
Zowel on- als offline zetten we de voordelen van de Cool Club sterk in de kijker. Via gerichte advertenties op Facebook en Instagram brachten we nieuwe talenten naar een job bij Ardo. Daarnaast zal je onze coole campagne ook kunnen spotten op verschillende Akzie-borden en horeca affichage in de regio én zullen we adverteren in De Zondag en Krant van West-Vlaanderen.
De coolste jobsite
Voor onze employer branding campagne pakken we ook uit met een jobsite die volledig on-brand is. Op thecoolclub.be maak je kennis met Ardo en ontdek je alle voordelen als lid van de Cool Club. Check it out!