kopmannen kiezen Deceuninck
Deceuninck
- campaigns
- strategy
Als toonaangevend ontwerper en fabrikant van raam- en deurprofielen zit Deceuninck bij de top 3 van Europa. De preferred partners van het op-en-top Belgische bedrijf zitten verspreid over heel België. Sinds januari 2019 is de raamfabrikant samen met Quick-Step hoofdsponsor van het gelijknamige wielerteam. Door die sponsoring kan Deceuninck op heel wat extra visibiliteit rekenen.
De visibiliteit gelinkt aan de sponsoring trekken we door in de nieuwe communicatie. We zetten sterk in op awareness zodat iedereen niet alleen de naam Deceuninck kent, maar ook weet wat het bedrijf doet.

Demarreren met knappe wielerkoppen
d-artagnan ontwikkelde de campagnelijn ‘Kopmannen kiezen Deceuninck’. Philippe Gilbert schittert als uithangbord voor België en Nederland. Klimtalent Julian Alaphilippe is het Franse boegbeeld.


België is ons peleton
Onze radiospots zijn te horen op alle Vlaamse en Waalse radiozenders en daarnaast maakten we heel wat POS-materiaal (flyers, standees, posters, billboards …). Ook online en op sociale media demarreren de kopmannen.
Als kick-off van de campagne werd bouwbeurs Batibouw aangewend. Daarnaast zetten we het promomateriaal met de bekende wielergezichten ook in bij de Preferred Partners van de raam- en deurfabrikant.