Meet Generation D.Meet Generation D.
DESOTEC
- Digital & Social
- Employer branding
- Strategy
- Design & branding
Werken voor een bedrijf dat de wereld écht duurzamer en schoner maakt? Geen woorden, maar – propere – daden? Da’s wat Generation D. doet. DESOTEC beantwoordt de zuiveringsbehoeften van bedrijven om de productieprocessen duurzamer en schoner te maken. Met allerlei ingenieuze mobiele filters maken ze de lucht, grond en vloeistoffen weer helemaal proper. Yep, deze helden maken onze wereld beter.
Purpose is everything
DESOTEC had al een strategische oefening achter de rug, waaruit de waarden en de purpose van het bedrijf naar voren kwamen. En die wilde DESOTEC ook in zijn employer brand uitspelen. Na een grondige analyse van die waardevolle informatie werkten wij erop verder om de EVP te bepalen en een creatief concept uit te werken.
Eén wereld, één toekomst
Bij DESOTEC praten ze niet gewoon over een betere en schonere wereld, ze werken er ook effectief aan. Verspreid over heel Europa en Noord-Amerika, maar samen als één team: Generation D. De generatie die denkt aan morgen én aan het hier en nu. Want er is geen tijd om te verliezen. De generatie die het altijd beter wil doen. Een bron van inspiratie voor kinderen en jongeren die niet kunnen wachten om ook mee te werken aan een betere wereld bij DESOTEC.
Spread the word
Hoe brengen we het verhaal en de purpose van DESOTEC over naar alle doelgroepen? En liefst even helder als de gefilterde vloeistoffen en gassen? 😉 Video it is! Ideaal voor DESOTEC om te tonen aan huidige medewerkers, toekomstige klanten, potentiële nieuwe medewerkers enzovoort. Op de visuals zien we een groepsfoto van alle generaties samen. De generatie van nu en morgen.