D'Artagnan Logo

the employer branding agency

een team om trots op te zijneen team om trots op te zijn

  • Campaigns
  • Employer branding
  • Digital & social

Bij Orange Belgium komen de mensen op de eerste plaats, zowel de klanten als de medewerkers. Dus hoe zetten we Orange in de markt als werkgever? Juist, door uit te pakken met onze mensen.

Want de mensen die bij Orange werken zijn meer dan talenten in IT, data of sales. Om onze employer branding- en rekruteringscampagne écht op hen te kunnen baseren, leerden we ze eerst écht kennen.

employer branding strategie Orange met jobsite op gsm

Data verzamelen was nog nooit zo leuk

Kan je aan je eigen neus likken? Wat is je favoriete dessert? Hou je van verkleedfeestjes? Dat en nog veel meer willen we van de medewerkers te weten komen. We stellen onze vragen via een op maat gemaakt digitaal platform. Heel makkelijk, maar vooral heel leuk om in te vullen.

Via teasende boodschappen in de shops en online sporen we zowel de verkopers als de thuiswerkers aan om de vragen te beantwoorden. Er verschijnen ook regelmatig extra vragen voor de collega’s die er niet genoeg van kunnen krijgen. Zo blijft het platform leven.

100% Orange

De resultaten vertaalden we naar een flitsende employer branding video en een reeks opvallende beelden. Met correcte cijfers en eigen medewerkers in de hoofdrol, uiteraard, want deze campagne draait voor 100% rond hen.

We communiceren de video in verschillende versies in formaten via Instagram, LinkedIn, YouTube en Facebook. We creëren ook awareness rond Orange als werkgever via Google en online bannering.

employer branding affiches van werknemers van Orange
employer branding voorbeelden instagram voor Orange
employer branding campagne op instagram voor Orange

Een website op je lijf geschreven

Voel jij een klik met het team van Orange? Dan kan je doorklikken naar proudtobeorange.beEen website die zich vanzelf aanpast aan jouw voorkeuren. Vind je ideale job en solliciteer meteen online.

De Grand Prix en 2 gouden BOCA's

Zilver in Cannes

Ook de campagnevideo viel in de prijzen! We werden 2de tijdens de Cannes Corporate Media & TV Awards in de categorie Human Recourses. Het is de belangrijkste prijsuitreiking binnen de bedrijfsfilmindustrie en viert de beste internationale bedrijfsfilms, online media en tv-productie.

other clean casesother clean cases

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*