Mag 't iets meer zijn?Mag 't iets meer zijn?
Renmans
- Campaigns
- Employer branding
- Digital & Social
De beenhouwerijen van Renmans zoeken nieuwe medewerkers! Tijd om de troeven van deze Belgische werkgever uit te spelen. Want wie bij Renmans werkt, krijgt meer. Meer groeikansen, meer variatie en meer ambiance. Daarom lanceren we de employer branding campagne ‘Mag ‘t iets meer zijn?’: een knipoog naar die heerlijke, alombekende vraag bij de beenhouwer.
Rode ruitjes
Bij een nieuwe campagne hoort een nieuwe look-and-feel. Zo gaven we een draai aan het zeshoekige logo van Renmans en kreeg het klassieke ruitjespatroon een moderne touch. Het herkenbare Renmans rood steelt de show in het grafische verhaal.
Mogen ‘t iets meer goodies zijn?
Bij de interne lancering van de employer brand kregen alle 1000 Renmans medewerkers een leuke goodiebag om de nieuwe campagne te vieren. Ze kregen niet alleen een paar geruite sokken, een massageolie (voor lekker mals vlees) en een warm vleesdekentje, maar ook een folder met meer informatie over de campagne. In de beenhouwerijen mag ’t ook iets meer zijn! Zo kan je er onze nieuwe raambestickering en affiches vinden. Ook de Renmans vrachtwagens kregen een rood-witte make-over.
Meer, meer, meer!
Online pakken we uit met een uitgebreid mediaplan. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok en Google kleuren helemaal rood tijdens onze campagne! Daarnaast lanceren we een radiospot die te horen is op verschillende zenders en kan je onze spot ook bekijken via addressable tv. Heb jij ‘m al gehoord of gezien?
Een jobsite om je vingers bij af te likken
Een employer branding campagne zonder jobsite, da’s als een beenhouwerij zonder vlees. Op jobs.renmans.be kan je kennis maken met enkele medewerkers, onze vacatures ontdekken en solliciteren voor je droomjob. Neem snel een kijkje!