ontdek het ERA-effect
- campaigns
- strategy
ERA is een grote speler op de internationale vastgoedmarkt. Om hun netwerk in België verder uit te breiden, zijn ze op zoek naar gedreven mensen: makelaars die hun eigen ERA-kantoor willen openen en nieuwe medewerkers voor de bestaande kantoren.
ERA-makelaars hebben het
Waarom zou je als zelfstandige makelaar een ERA-kantoor willen openen? Daar zijn heel wat redenen voor. Je hebt een meteen een sterk merk met een goeie reputatie, je krijgt marketingondersteuning, individuele begeleiding, opleidingen … en zoveel meer. Wij gingen op zoek naar een sympathieke manier om al die voordelen te communiceren.
Wild van het effect
We rollen de campagne uit in golven. Eerst focussen we op awareness en daarna geven we iedereen die geïnteresseerd is extra relevante content. Mét een uitnodiging om het ERA-effect zelf te ontdekken. Op de ERA socials bereikten we ongeveer 24.500 mensen. 2.700 mensen keken de video volledig uit. Best succesvol voor een video van 50 seconden in een nichemarkt.