D'Artagnan Logo

the employer branding agency

vollenbak vooruitgangvollenbak vooruitgang

Infrabel

infrabel.be

 

  • Design & Branding
  • Digital & Social
  • Employer Branding
  • Strategy

Met 10 000 medewerkers is spoornetbeheerder Infrabel een klepper van een werkgever. En de positieve impact van het bedrijf op de maatschappij is niet te onderschatten. Net op die purpose wil Infrabel meer focussen in haar communicatiestrategie. Onze opdracht? Een nationale campagne bedenken die de belangrijke maatschappelijke rol van Infrabel in de spotlight zet. De uitdaging? De boodschap op verschillende manieren overbrengen naar de 2 doelgroepen: de stakeholders en de arbeidsmarkt. Volg onze sporen en ontdek hoe we de one brand strategy uitrolden.

Hop, naar de Belgian shift

Infrabel is altijd in beweging om de ‘modal shift' in België te versnellen. De wadde? De overstap naar duurzamer transport. Maar het gaat verder dan dat: Infrabel is ook een belangrijke investeerder en accelerator in de Belgische economie. We benadrukken die maatschappelijke rol van Infrabel met een corporate campagnelijn die knalt van positiviteit en die goesting geeft om vooruit te blijven gaan: ‘Vollenbak vooruitgang’

Ook in je job

Je draagt niet alleen een mooie steen bij aan een betere toekomst, ook als persoon ga je er sterk op vooruit als je bij Infrabel werkt. Want je geniet van heel wat voordelen, zoals groeikansen, werkzekerheid en een mooi loon. Vollenbak vooruitgang, ook in je job, dus. Et voilà, dat werd de boodschap naar de arbeidsmarkt. 

Let’s go for a ride

De hoofdrol in de campagne – naast de medewerkers dan? Een kiddie ride! Net als Infrabel stevig verankerd, maar altijd in beweging. We brachten 10 spectaculaire exemplaren tot leven, waarop de echte medewerkers van Infrabel schitteren. Met een combinatie van fotografie, videografie en AI maakten we 4 video’s en 11 visuals in een ludieke, herkenbare stijl. In het Nederlands et en français. Een hele hoop, zodat Infrabel nog lang uit de voorraad kan putten.  

De route van de kiddie rides

Hoe het parcours van de campagne eruitzag? Je zag de advertenties online passeren op YouTube, Meta, TikTok, LinkedIn en Google Display. Stay tuned voor meer.  

other clean casesother clean cases

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*