Misjoebisji? Of Mistubieshi?Misjoebisji? Of Mistubieshi?
Mitsubishi Electric
- DIGITAL & social
- employer branding
- strategy
- design & branding
- strategy
Was het nu Misjoebisji? Of Mistubieshi? Weinig mensen die de uitspraak of schrijfwijze van Mitsubishi Electric in 1 keer goed hebben. De producent en distributeur van warmtepompen, airconditioning- en ventilatiesystemen zocht een manier om van hun naam een vast begrip te maken en daar konden wij hen bij helpen!
Zo moet het wél
We gebruikten de tongbreker als basis voor een awarenesscampagne en laten het grote publiek kennismaken met Mitsubishi Electric aan de hand van een sterk campagnebeeld en een grappige radiospot. De radiospot klonk uit de boxen van Joe, Dab+ zenders, Studio Brussel, Radio 2, La Première en Classic21.
Online opvallen
Op Facebook en Instagram pakten we uit met creatieve content gelinkt aan de campagne. Met behulp van geanimeerde video’s en carrouselposts leerden we onze doelgroep de correcte schrijfwijze en uitspraak van het merk. In combinatie met de boodschap ‘Onze naam is niet eenvoudig, maar de keuze voor onze warmtepompen is dat wel’ trokken we de aandacht van potentiële klanten en lieten we de wereld kennismaken met Mitsubishi Electric!
Offline pronken
Daarnaast kon je de campagne ook spotten in real life: Mitsubishi Electric was aanwezig op billboards en street furniture doorheen het hele land! Ook kranten zoals De Standaard, Het Nieuwsblad en La Libre maakten een pagina vrij voor ons campagnebeeld.