iedereen superfaniedereen superfan
Mitsubishi Electric
warmtepomp.be
- Design & Branding
- Digital & Social
- Employer Branding
- Strategy
Mitsubishi Electric is producent en distributeur van warmtepompen, airconditioning- en ventilatiesystemen. Om meer naamsbekendheid te creëren, lanceerden we een ludieke campagne met die-hard supporters: de Superfans van Mitsubishi Electric-warmtepompen. Het concept komt je misschien bekend voor? Dat kan. In een vorige campagne kregen installateurs de hoofdrol als Superfan. We besloten de campagne te verrijken, want niet alleen de installateur is Superfan. Iedereen is Superfan!
Vlammende awarenesscampagne
Het doel van de aanstekelijke campagne? De naamsbekendheid van Mitsubishi Electric sterk verhogen en ervoor zorgen dat mensen warmtepompen spontaan associëren met het merk. We moedigden de doelgroep ook aan om de landingspagina te ontdekken met alle voordelen van de warmtepompen.
“Warmen en koe-len! Warmen en koe-len!”
Je spotte de campagne op printadvertenties en kon de video online bekijken op Meta en Google. We gebruikten ook fragmenten van de video verder in de funnel om de vele voordelen van de warmtepompen in de spotlight te zetten. De radiospot was te horen op Q-Music, Joe FM, Willy en Topradio. “Warmen en koe-len!”, grote kans dat je het spontaan mee hebt gescandeerd. Van een oorwurm gesproken …