een zintuig voor zorgeen zintuig voor zorg
PC Sint-Amandus
zintuigvoorzorg.be
- Design & Branding
- Digital & Social
- Employer Branding
- Strategy
Bij het Psychiatrisch Centrum Sint-Amandus word je aangemoedigd om je authentieke zelf te zijn. Je krijgt de ruimte om je persoonlijke skills te ontwikkelen en met je interesses aan de slag te gaan. Of beter gezegd, je kan elke dag jouw unieke zintuig voor zorg inzetten. Op je eigen manier.
Een samenwerking met smaak
PC Sint-Amandus is gespecialiseerd in crisiszorg en behandelt en ondersteunt mensen met een psychiatrische kwetsbaarheid. Het centrum telt 800 medewerkers, maar kon als werkgever wat extra naamsbekendheid gebruiken. Daarom schakelde PC Sint-Amandus onze hulp in. Ons doel? De awareness vergroten en het centrum als aantrekkelijke werkgever in de markt zetten. Zij een zintuig voor zorg, wij een zintuig voor employer branding.
Put it to the test
Iedereen bezit een unieke mix aan zintuigen. We creëerden een test waarmee de doelgroep ontdekte welke zintuigen bij hen het sterkst ontwikkeld zijn. Op basis van de antwoorden werd een kleurencombinatie gecreëerd, waarbij elke kleur voor een specifiek zintuig staat: intuïtieve perceptie, hands-on benadering, empathie, communicatie, smaakzin of visuele observatie. Hoe meer een bepaalde kleur voorkomt, hoe sterker het zintuig. Die 6 elementen vormen samen … het unieke zintuig voor zorg! Een straf staaltje kunst, want de kleurencombinaties zijn volledig gepersonaliseerd. Er worden dus nooit twee identieke visuals gegenereerd.
Zorgvuldige employer branding
De online campagne was te zien op Facebook, Instagram, LinkedIn en Google. Voor het gebouw op de site pronkt een groot spandoek dat doorverwijst naar de landingspagina. De test zorgde intern voor leuke gesprekken en triggerde ook potentiële nieuwe medewerkers om jobs te ontdekken waarin zij hun unieke zintuig voor zorg kunnen inzetten.