potatoholicspotatoholics
Agristo
- DIGITAL & social
- employer branding
- design & branding
Agristo is een wereldspeler in diepgevroren aardappelspecialiteiten. In oktober vorig jaar opende de nieuwe site in Wielsbeke, en daar zijn 70 extra medewerkers nodig. Ook voor andere sites is Agristo voortdurend op zoek naar medewerkers die gek zijn op aardappelen.
Patatjes to die for
Potatoholics, dat zijn mensen die echt hélemaal weg zijn van aardappelen. Ze staan ermee op, gaan ermee slapen en staan zelfs ’s nachts op om de restjes binnen te spelen. We laten hen aan het woord en bieden ze de enige oplossing: aan de slag gaan bij Agristo.
We maakten een campagnebeeld en vier video’s met onze potatoholics in de hoofdrol. Eén spot is te zien op televisiezenders VIER en VIJF, de andere worden ingezet op Facebook, Instagram en Snapchat.
Ja, hallo kroket!
Onze campagne werkt zo goed dat mensen zichzelf ‘potatoholic’ beginnen te noemen. Ook de jeugd is helemaal mee, want via snapchat en instagram geven we ze hapklare momenten uit onze video ads.