De gezichten van bpostDe gezichten van bpost
Bpost
- Campaigns
- Employer branding
- Digital & social
- Strategy
- Media Buying
Je pakjes voor onder de kerstboom veilig aan huis geleverd krijgen. Je oma verrassen met een kaartje. Of de webshop van je winkel laten draaien. Dat en zoveel meer kan alleen maar dankzij de medewerkers van bpost, want samen krijgen zij heel wat voor elkaar.
Tijd om de mensen achter de uniformen te tonen. Om de meer dan 27 000 mensen met ongelooflijk veel drive en goesting in de kijker te zetten. Want zij zijn de gezichten van bpost.
De gezichten voor de camera
Op de campagnebeelden schitteren de echte gezichten van bpost. Allemaal straffe mannen en vrouwen die door hun eigen collega’s genomineerd werden om het gezicht te worden van onze campagne.
We zetten de beelden eerst intern in om de mensen te bedanken, en daarna ook extern om nieuwe collega’s mee te rekruteren.
Zoveel talenten
Bij bpost werken straffe, moedige, aparte, vrolijke … maar vooral veel fiere gezichten. En voor elk van die talenten is er een passende job. Want bij een van de grootste werkgevers van België vindt iedereen een uitdaging en zijn de doorgroeimogelijkheden eindeloos.
#wearebpost
Op Facebook, Instagram en LinkedIn bereiken we een breed publiek met de campagnevideo. In een tweede fase gaan we de doelgroepen gericht aanspreken met de voordelen van een job bij bpost. De advertenties leiden naar wearebpost.be: een pagina met alle info over werken bij bpost en een link naar de vacatures.