it's my partyit's my party
- DIGITAL & social
- design & branding
Femat verhuurt alles wat je nodig hebt om van je feest een schitterende ervaring te maken. Om de nieuwe producten van SS 2020 te introduceren, organiseerden we een shoot in een heel bijzondere setting. Samen met stylisten en fotografen leefden we ons een hele dag uit in de modernistische Villa Cavrois.
De iconische architectuur uit de jaren ’20 geeft de producten van Femat een nieuwe dimensie. In de nieuwe collectie komen veel retro elementen terug, zoals ronde vormen, fluweel en pastelkleuren. De ideale match voor deze locatie met de focus op ruwe materialen en groteske ruimtes.
deze iconische setting katapulteert je terug in de tijd
Sfeer in print
Femat adverteert regelmatig in magazines als Feeling, Knack Weekend, Trends Style en Libelle. Ook die printadvertenties dompelden we onder in de sfeer van de jaren ‘20. In de gestileerde beelden zetten we telkens enkele producten subtiel in de kijker, zodat de glamoureuze sfeer altijd blijft primeren.
Redenen genoeg om uit je dak te gaan
Hoewel het Femat-team z’n aanbod constant vernieuwt en ook zelf nieuwe producten ontwerpt, miste de communicatie toch wat fraîcheur. Wij gingen aan de slag en ontwierpen een gloednieuwe catalogus. De productcategorieën kregen een strakke look, terwijl de sfeerbeelden ertussen voor de nodige afwisseling zorgen.
laat je onderdompelen in de feestelijke wereld van femat
Tweejaarlijks op de mat
Femat verrast z’n contacten twee keer per jaar met een stukje ‘It’s my Party’ in de brievenbus. Het is een inspirerend krantje waarvan d-artagnan zowel de inhoud als de vormgeving voor z’n rekening neemt. We tonen elke zes maanden de nieuwste producten en trends voor het komende seizoen. Samen met gastchefs en evenementenbureaus brengen we interessante content voor de doelgroep.