a touch of flamanta touch of flamant
Flamant
- design & branding
- campaign
- strategy
- media buying
Van elk huis een warme thuis maken: dat is de essentie van Flamant. Hun authentieke interieurproducten met een moderne twist bezorgen je een heerlijk thuisgevoel. Na 41 jaar had het merk het gevoel dat hun look niet helemaal meer paste bij wie ze geworden zijn. Dus zorgden wij ervoor dat hun branding opnieuw het gevoel van een warme thuis weerspiegelt.
You're home
“Flamant is an ode to beauty. An ode to the things in life that are easy on the eye. That turn the ordinary into the extraordinary. Average days into special days. For people to whom details matter. To whom perfection matters …”
Ons manifest zet de toon voor het nieuwe Flamant. Dit nieuwe verhaal zetten we ook om in een eigentijdse branding die rust en verfijning uitstraalt. Flamant verandert dus van huisstijl, maar niet van filosofie. De nieuwe tagline “you’re home” onderstreept dat.
Flamant magazine
Een exclusieve inside look in het verhaal achter het merk en achter de producten. In het magazine krijgt de persoonlijkheid en identiteit van Flamant vrij spel. Frisse topics over “flamant friends” en interior design brengen de wereld van Flamant tot leven.
We koppelden een direct mailing-strategie aan het magazine en verspreidden het blad in de directe regio rond de Flamant-winkels. We adverteerden ook in heel wat Belgische lifestyle magazines, zowel in het Frans als in het Nederlands.
Zo lanceerden we de nieuwe, frisse look van Flamant én brachten we het interieurmerk opnieuw onder de aandacht.
advertising in all
the right places
this is a
touch of flamant